neděle 8. srpna 2010

Útok z vlastních řad...

Provizorní řešení internetu vydrželo do dnešního dopoledne, poté se odporoučelo. Přesněji - z ničeho nic se objevil nápis síťový kabel odpojen a vzhledem k tomu, že na půdě nikdo nebyl (každý krok díky slabému stropu totiž slyšíme) a že si umím dát dvě a dvě dohromady, je mi všechno jasné... Poskytovatel je v tom tentokrát nevinně, útok přišel zákeřně z vlastních řad!
Zatímco ze společných peněz hradíme společnou elektřinu důchodcům, kteří celé dopoledne šumují a svítí ve sklepě (byl jsem teď nějakou dobu doma, takže vím, co říkám!), od společné vody, za niž také platíme, nemáme ani kohoutek a za celou dobu, co zde bydlíme, jsme si nevzali ani jedinou kapku, zatímco jiní s ní bez uzardění zalévají, napájení modemu (který využívají 3 rodiny) se ukázalo jako velký zásah do společného rozpočtu, proto to někdo dnes vyřešil tak, že zkrátka vypnul přívod elektřiny na půdu, kde zařízení je. Bez jakéhokoli upozornění. Přijde mi to stejné, jako kdybych věděl, že je soused z přízemí zase dvě hodiny ve sklepě a přišel mu tam potichu zhasnout... Ve výčtu příkladů jsem se nijak nerozepisoval o občasných večerních venkovních grilovačkách, na něž si účastníci natáhnou kabel ze sklepa a stejně tak dobíjení baterek u auta, kvůli němuž jsem nejednou musel překračovat přívodní šňůru. Opomněl jsem i to, že na společný odběr přispíváme za tři osoby, protože Andreásek zcela logicky nejraději ze všeho běhá do sklepa, svítí si na chodbě a plýtvá tak proudem.
Takže tomu, kdo dnes stiskl to tlačítko, uděluji Kyselou prdel a doufám, že v zájmu férovosti si na zalévání kytiček bude od teď každý nosit vodu z domova!

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...