pátek 27. srpna 2010

Pracovní idylka...

A ještě jednou na téma mé práce, jestli se to tak tedy dá vůbec nazývat. Stejně jako včera ani dnes nebylo za celý den do čeho píchnout. Nezbývalo mi tedy, než si jen odsedět svých cca 8 hodin, stejně jak včera. To jsem se ptal kolegyně, jestli není něco, co bych mohl udělat, ale ona odpověděla, že ne a že je to úplně normální na konci měsíce...
Dnes mi v tomhle ohledu svitla malá naděje, když ráno zvonil šéf a v rukách držel krabici. nenechal jsem si zkazit náladu tím, že mi sotva odpověděl na pozdrav (čímž si vyčerpal veškerou konverzaci, kterou mi byl ochoten věnovat.) V krabici nesl ještě skoro horké diáře, které jsem já navrhoval. Chvilku se s nákladem motal v předsíni, tak mu povídám, jestli s něčím nechce pomoct. Na to se ode mě otočil a přes zavřené dveře zavolal na kolegyni: "Zuzko, přišly ty kalendáře!" Aha, tak nic a odešel jsem na své místo.
Za chvilku jsme měli malý výpadek internetu. "Jde vám internet?" ozvalo se od jeho stolu. Ani nevím, proč jsem si bláhově myslel, že mluví se mnou, ale odpověděl jsem, že ne. Mezitím on ale dořekl: "...Zuzko!" Napadlo mě, že bych mohl zajít na patentní úřad, že jsem nevědomky vynalezl látku, která mě zneviditelnila.
Šéf se začal hrabat v modemu a za chvíli zavolal: "Zuzko, zkuste to teď!" Pro jistotu tentokrát dodal i jméno.
Tak vážně nevím, proč dělali takové šaškárny s několikakolovým výběrovým řízením a proč mě sem vůbec brali? A proč mě šéf tedy nevyhodí, když mu od začátku něčím tak strašně vadím? Neví snad, jak mi to říct? Nebo z nějakého důvodu chce, abych podal výpověď sám a dokud to neudělám, nechá mě tady jen tak sedět?

Blog v novém

Vítejte na nové stránce Pařánkova blogu, import obsahu z blog.cz byl dokončen. Postupně proběhnout ještě určité úpravy. Případné problémy mo...